teha

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Thobias Nilsson - 15 augusti 2013 01:49


Igår åkte vi ut ca 15 undomar och några barn till vårt sommarhus i Odensvalehult. VI han både spela spel, snacka, äta lite onyttigt och till och med lite nyttigt. Flera åkte hem på natten där, men en del av oss stannade kvar och sov över. 



För min del blev det inte extremt mycket sömn. Jag lyckades lägga mig precis när pigghetskurvan gick uppåt så jag låg ett bra tag och funderade över livet, trombon och lite annat. När jag äntligen somnat och sovit ett par timmar tyckte Nicki, som legat på rygg (!) bredvid mig i sängen och snarkat så gott (Ja, han gör faktiskt det, min hund!), att det var dags att gå upp och leka sin favoritlek. Den leken går ut på att när man är i sängen gnäller man för att man inte vågar hoppa ned, och när man är på golvet gnäller man för att man inte vågar hoppa upp. Mellan det att man hoppar upp och ned går man runt och runt på husets trägolv med sina oklippta klor. Det bästa med leken är att den aldrig blir tråkig... Åtminstone inte för Nicki! 


Nåja, hur som helst hade jag det väldigt trevligt där igår och idag. Tack till er som kom dit =)

Presentation


Jag är en kristen kille som härstammar från Lönneberga, men som flyttat till Stockholm för att försöka bli trombonist. Jag har åsikter om det mesta och man får nog ta mig med en nypa salt ibland.

Kan tilläggas att förutom att jag snöat in på klassisk

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards