teha

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Thobias Nilsson - 1 augusti 2013 00:02

Vi är 31 ungdomar/vuxna som vuxit upp i Silverdalens Evangelisk Lutherska Församling (SELF). Av oss är det ganska få som bor kvar i Silverdalen/Lönneberga, men den här veckan var ca 20 hemma med sina respektive och sina barn. Det behövde naturligtvis firas. Och hur gör man det på sommaren? Gennom att grilla, så klart! 


Några av de glada grillarna var Ulrika (som inte vill bli kändis genom min blogg, men som ändå tyckte det var ok att jag lade upp bild), Mikael och Paulia. Mikael och Paulia är några av dem som fortfarande bor på hemmaplan, medan Ulrika har svikit för den "stora småstaden" i väst ;) 



Alla hade med lite var, och tillsammans fick vi ihop ett riktigt kalas.




Det är kul att träffa alla när de kommer hem, men samtidigt lite sorgligt att folk flyttat ifrån. Jag vill alltid uppmana folk att flytta tillbaka till Lönneberga eller Silverdalen (om det inte finns en chans att få dem till Stockholm), men samtidigt kan jag inte klandra dem som flyttar därifrån eftersom jag själv inte har någon lust att bo här :P




Presentation


Jag är en kristen kille som härstammar från Lönneberga, men som flyttat till Stockholm för att försöka bli trombonist. Jag har åsikter om det mesta och man får nog ta mig med en nypa salt ibland.

Kan tilläggas att förutom att jag snöat in på klassisk

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards