teha

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Thobias Nilsson - 8 augusti 2013 01:14


Idag upptäckte jag ett nytt område där jag helt saknar talang. Det är ju alltid trevligt att upptäcka oväntade talanghål. Eller oväntad kanske den i och för sig inte var. Det handlar om blåbärsplockning! Att kunna plocka blåbär snabbt är i Lönneberga-Silverdalen ungefär lika viktigt som det är för tjejer i Nordnorge att kunna sticka tröjor snabbt, för skåningar att plöja en åker snabbt eller för Stockholmare att ha flest kändisvänner på FB. Så jag, pappa och Kristian gav oss ut för att plocka. ett tag senare senare åkte vi hem. Pappa hade plockat 9 liter, Kristian 7 liter och jag lite drygt 3 liter... Ni kan ju själva föreställa er hur lätt det blir för mig nu att impa på tjejer i Lönneberga-Silverdalen! Jaja, jag kan spela trombon snabbare än de andra här!


(Jag har inte bilden i bättre upplösning så du får kisa så syns det inte så tydligt att det är dålig upplösning!)


Jag har också varit med och lagt program för allhelgonalägret i Silverdalen. Det kommer hållas torsdag 31 oktober - 3 november. Programmet kommer om inte allt för länge, men jag kan redan nu avslöja att det kommer bli otroligt bra! Så, beroende på färdsätt och bostadsort kan du redan nu boka tågbiljett, hyra bil, köpa båt, laga cykeln eller börja gå. Ni kan också börja övertala vänner att följa med, ibland behöver de puffar under en längre period för att faktiskt följa med =)

Presentation


Jag är en kristen kille som härstammar från Lönneberga, men som flyttat till Stockholm för att försöka bli trombonist. Jag har åsikter om det mesta och man får nog ta mig med en nypa salt ibland.

Kan tilläggas att förutom att jag snöat in på klassisk

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards