teha

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Thobias Nilsson - 4 augusti 2013 01:14

Idag åkte jag, Cecilia och syskonbarnen och badade. Det var andra gången för mig i år. Men när jag ska i vattnet funderar jag alltid på varför man egentligen badar?! Det är fruktansvärt kallt! Även när man säger att vattnet är varmt är det betydligt kallare (i Sverige alltså) än man någonsin skulle välja att duscha i. Så man fryser hela tiden man ska i. Sedan simmar man några minuter och går sedan upp och försöker torka sig så snabbt så möjligt så man inte ska frysa. Borde det inte vara bättre att bara åka till stranden för att sola, för det är ju det som är skönast?! Men ändå hör det till att bada, och det blir inte lika skönt att sola efteråt om man inte badat innan. Jag vet inte varför, men av någon anledning är det ju ändå härligt att bada på sommaren även om det tar 20 minuter för mig att komma i och jag fryser nästan konstant. Får väl fortsätta med det trots allt...


 

Presentation


Jag är en kristen kille som härstammar från Lönneberga, men som flyttat till Stockholm för att försöka bli trombonist. Jag har åsikter om det mesta och man får nog ta mig med en nypa salt ibland.

Kan tilläggas att förutom att jag snöat in på klassisk

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards