teha

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Thobias Nilsson - 14 februari 2014 00:29

 

Jag har alltid velat vara bra på att måla. Tyvärr är jag inte det. Visst, man kan öva upp det, men det tar tid och eftersom jag har så många olika saker jag vill vara bra på kan jag inte satsa på allt. Men en bra lösning är måla-efter-nummer-tavlor. En sådan fick jag i julklapp av mina syskon, och jag satte igång direkt. Det är otroligt roligt visade det sig, men också otroligt tidskrävande. Jag har lagt ned måånga timmar på att måla och idag blev den äntligen klar. Såhär blev slutresultatet:


Det är så smidigt med måla-efter-nummer för man behöver egentligen inte kunna något med än att följa anvisningar, vara hyffsat stadig på handen och blanda färg. Jag har använt 17 olika färger, och så ytterligare 18 färger som jag blandat med hjälp av de 17 första. Men det här var så kul att jag tror att jag inom en snar framtid ska skaffa en ny tavla att måla! =)

Presentation


Jag är en kristen kille som härstammar från Lönneberga, men som flyttat till Stockholm för att försöka bli trombonist. Jag har åsikter om det mesta och man får nog ta mig med en nypa salt ibland.

Kan tilläggas att förutom att jag snöat in på klassisk

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards