teha

Alla inlägg den 11 november 2016

Av Thobias Nilsson - 11 november 2016 00:11

Det är lite sjukt att det för bara en dryg vecka sedan såg ut såhär i Stockholm:



När jag och Anna gick en kvällspromenad igår kväll såg det istället ut så här:


Vallhallavägen


Stureparken


Karlavägen


Hedvig Eleonora Kyrka


Kungliga Dramaten


Strandvägen


Nordiska muséet och Djurgården


Djurgårdsbron


Strandvägen


Är det inte bara helt underbart? :D Jag älskar snö! Jag tycker helt klart att det är värt att de som bor utanför stan varken tar sig in till stan eller hem fråns stan! ;) 



Gångvägen till Diplomatstaden


Och tillbaka på Valhallavägen! Det kom cirka 40 cm snö på en dag, vilket är rekord i november för Stockholm. Jag själv tyckte att det var helt underbart, men det var inte helt smärtfritt att ta alla bilderna:

Länge leve snön och vintern!

Presentation


Jag är en kristen kille som härstammar från Lönneberga, men som flyttat till Stockholm för att försöka bli trombonist. Jag har åsikter om det mesta och man får nog ta mig med en nypa salt ibland.

Kan tilläggas att förutom att jag snöat in på klassisk

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards